modificata

 2024.06.01.

dr_oidindafoto.pngmocskosul rühellem a politikusokat és szarkeveréseiket.. gyűlölök politizálni.. de észlényként nem dughatom a fejem homokba és mehetek el szó nélkül a hisztérikus elmeroggyantak-agyalágyultak kavarta történések mellett.. 

Más.. a csudálatos rádiókísérlet.. Ferritmag kell.. Node honnan.. Böngészgetek.. Gyünnek sorba a találatok.. Legelébb ferritebrothers avagy ferrittesók kommenyista népivállalatot privátizélt cége akik az égvilágon mindenki büszke beszállítói.. csak nekem nem szállítanak mert gyanítom kajakhüjének néznek.. Nem is válaszolnak két udvarias[nak szánt] emailemre.. mert maguk a megtestesült öntudatos mérnökzsenik.. de a blogban leírkált eszmefuttatásimból-antennaötleteimből-megoldásaimból szorgosan merítgetnek.. ezt úgy hívják pitiánerség.. Aztán ottvannak a lengyelek akik Záltonhaveromnak nem hajlandók szállítani megmagyarázhatatlan oknál fogva.. Meg még egy valag indiai és kínai cég.. és van Herr Conrad.. Nos bennük eddig nem csalódtam.. a mocskos patentnácikok.. Mondtam már, hogy kurvafárasztó degeneráltak állandó nácizását hallgatni? Jamégnem.. mellesleg a saját zsidózásomat is kurvára unom már.. bárcsak látnék pozitív fejleményeket-trendeket a világban..

Nézegetem a ferritadattáblát.. hiszterézis.. impedancia.. apámfasza.. de engem az átmérő, hossz, frekvenciatartomány érdekel leginkább.. 100Khz-3Mhz.. Jobbhíján jöhet.. Mondtammár ha rákeresel a ferritrudak kifejezésre dr.oidbejegyzést is kapsz bónusztalálatként? Mintha valamiféle ferrittantennatudományi tótumfaktum lennék.. Röhejes.. 

Futár jő pihegve.. Átad egy szabvány kartondobozt benne négy 8x50mm rudacskával.. Nobazmeg.. Arbeit.. Nekem kb. 6-6,2mm átmérőre van szükségem.. Háromféle csiszolópapírral nekiállok hát ferritrudat csiszolni egy rozsdamentes acéltálcában.. Az egész konyha fekete vasporban úszik.. de elkészültek az antennamagok.. Vagy tucatszor próbáltam őket míg passzoltak.. Kettő jó lett.. Egyet elbasztam.. Túlcsiszoltam.. Körbetekertem hát 0,1mm-es megmaradt rézdróttal és úgy illesztettem az antennanyílásba.. Nemigen működött.. leselejteztem.. Helyette két passzentos mikromotorrotort használok sorbarakva.. És láss csodát.. Janem.. az antenna érzékeny.. veszi az adást.. ezt az indikátorszámokból olvasom le bazinagy rutinnal.. De az óra nem dekódol.. Ennyit mára.. Mielőtt lehüjéznél.. Nemrég egy mérnökfazon vitt Záltonhoz egy drága Citizen titán csudakarórát ami az égvilágon mindent kijelez.. a napkitöréseket is talán.. plusz napelemmeghajtotta és veszi a világ összes időszinkronjelét.. Nos ez a japó technikaicsoda baszott magától átállni a CET DST időzónára vagyis a nyári időszámításra.. Zálton állította át manuális módon.. laza ujjgyakorlatként.. miután gazdijának sehogysem sikerült.. Mondtam az embernek tegye éjszakára mindig egy nyugatra néző ablakú szobába.. mert az rádiószinkronjeladás ezerkilométerről Mainflingenből érkezik.. Szóval nem olyan egyszerű a helyzett itt az európai végeken.. 

Apropó japók.. Ha rajtam múlna tengerfenekére süllyeszteném a kibaszott bálnavadászflottátokat.. magasról tojva az ősi japó bálnahúsfaló tradíciókra.. Szerencsétekre egy senki vagyok.. 決別

A bejegyzés trackback címe:

https://projectkronos.blog.hu/api/trackback/id/tr2418418823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása