70

 2023.02.08.

fáradt lagymatag téli napsütésben pompázó ütöttkopott játékautók.. A legtöbbje eredeti angol, van köztük néhány honkongi meg makaói.. Szerettem őket toligálni.. és vadul brömmögni hozzá.. Sosem volt játékfegyverem.. Sosem játszottam igazából katonásdit.. Scifiszcenáriókat toltunk leginkább az iskolás barátaimmal.. Békés kisgyerek voltam.. Boldog barátságos szemlélődő gorillatípus.. Tücskök, bogarak, fák, madarak, erdő, tájak, autók, nyunyogó-nyekergő [tengeri]malacok, Balaton, csajok, könyvek, rajzolás.. Nagyjából ezen a vonalon mozogtam.. Na és a LEGO.. Aztán minden dobozbakerült mert rengeteg diákmunkás gályázás után megvettem életem első számítógépét.. Egy színesbillentyűzetes különc angol vackot ami Britanniában bukott ezért élelmesarcok hozzánkimportálták.. Hardverszinten menő cucc volt csak nem volt szoftvertámogatása.. Gyanítom mindig különutas csávó lehettem.. Nemsokára eladtam.. Mindeközben Ámerikában Steve hasított.. Azthiszem éppen a NEXT-en agyalhatott.. Ami később zseniális buktának bizonyult.. Az élet már csak ilyen.. 

Elővettem hát évtizedek óta porosodó ütöttkopott kisautóflottámat a neves évfordulóra.. Kicsit megnapoztattam őket.. Kedves Kis Vackaim.. Kellemesen telt az idő Veletek.. Köszönöm.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://projectkronos.blog.hu/api/trackback/id/tr6018044186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása