komornyikkesztyű

 2022.12.10.

Ma undorító nyálkás sötétborongós hidegesős az idő.. Nyilván nem kolbászolok most a vadonban.. Pedig hiányzik.. Aber dieser Hund ist immer fleißig.. immer arbeiten :⊐ Also.. Kitalalni egy kofetkeszö.. Bocsesz.. Újabb motyókat kreáltam.. Előszöris.. Kreténreklám harsogja egyfolytában: harcolj a hajadért.. 10évig vívtam ádáz harcot.. csak ezután vallottam kudarcot.. Számolatlanul locsoltam fejbúbomra a varázslöttyött.. De a harc nyert.. És a hajam jórésze apránként eltűnt a téridő komisz forgatagában.. Ezért a mában 1mm hosszúra vágom.. Kínlódjon tovább a faszom meg rinyáljon.. Látom Vasember is csatlakozott brahiból a csapathoz.. Hanem télire póthaj kell.. Mert kötöttsapkában nem fázik a fejem ellenben a plüss sildest jobban kedvelem.. Az viszont vékony a fagyokhoz.. Találtam puha bélésanyagot.. Varrtam sapkaalávaló műhajat ami nem túl vastag.. Remélem beválik.. Kéznél volt még egy nagyobb darab törtfehér szövet.. Nosza elővarázslom komornyikbűvészkesztyűmet.. Faber-Castellgróf varázsceruzájával körberajzoltam bal mancsomat.. Kivágtam.. Összetűztem.. Láthatod.. bejelöltem még az öltéshelyeket is.. Hajrá.. Most már rutinosabban kézzelöltök.. Csodás.. Elkészült a legújabb nagymesterműalkotás.. És pilinszkaszűk lett mutatóujjban.. hogydögölnemeg.. Minden tiszteletem és elismerésem a jelmezvarró anyukáknak.. Ellenben megvan a technológia.. Mindezt meg tudnám [talán]varrni bőrből.. de az bélés nélkül gyanítom hideg lenne.. Egy városi kirakatban láttam kézműves [kézzel]kötött holmikat.. Tervem van amihez nemszöszölő vékonyabb gyapjú-pamut fonál köll.. Gyanítom kötni sem fogok megtanulni.. Rábízom inkább Pókemberre.. De akkor mit kezdjek e félpár fehér kreténkesztyűvel? Cégér lesz abból akárki meglássa.. Szorgoskezű kutyafej szerencsehozó kirakatkeze.. Műcsontvázkézfejet tákoltam hozzá.. Aminek kissé elállt a kisujja.. Megműtöttem szépen mint egy horrorkézsebész.. Csak újra kellett igazítani az műujjizületet.. Ezután ráhúztam kolduskesztyűmet arra meg vadiúj komornyikkesztyűmet.. Így nem fakítja ki a nap az anyagot.. Íme lelógó világos varázskezem.. Nem lesz majd velem a hegyen.. de mindig új megoldások felé mutat.. mit kutyalelkű kutyafej kutat..

Fejben már össszeraktam többféle [túra]nadrágot jóféle erős vászonból, klassz cérnával .. Nyilván szükségem lesz egy szabóollót és Jukivarrógépet mesterien kezelő hölgyre is a megvalósításhoz.. Van még talonban gyapjúgardigán, kötöttsapka, kesztyű és kabátötletem.. Pontosan tudom milyen cipőre van szükségem.. Csókoltatlak fastfashion iparihulladékgyár.. Csak kvality tartós holmikban hiszek.. Hurrá.. No limits.. csak győzzem idővel.. Mit nekem te bohócgukkik butikokkal vadregényes tája :⫐ 

A bejegyzés trackback címe:

https://projectkronos.blog.hu/api/trackback/id/tr10017998992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása