fotonvető

 2022.11.13.

óóó a megunhatatlan hajnalpír.. Gyanítom színbeállításaim most már stimmelnek.. És a valósághoz közelítenek.. 

Hanem térjünk rögtön a trágyra.. A fantasztikus fotonvetőre.. Vesd hát pillantásod a magasztos Jonyoltárra ahol az oltárgyertya maga a FantasztikusFotonvető.. Osramikon.. egy dizájnmúzeumban kiállított dizájncsoda.. A letisztult német bauhaus vonal képviselője.. Amit Jony következetesen továbbvitt miután egy szerencsés pillanatban meglátogatta Steve az Infinite Loop egyik eldugott odújában ahol éppen felmondásán morfondírozott.. Szimbióták lettek.. Alkotótársak.. Steve halálával megszűnt a szimbiótalét.. Nyolc évvel később pedig lezárult egy korszak.. És Jony ötven felett új életet kezdett.. Nemrég azt nyilatkozta a hírnév megöli a kíváncsiságot ami az alkotóemberek mozgatórugója.. De Jony ha te nem vagy híres akkor kiafasz az? Szerintem egy tehetség mindig tehetség lesz.. ezt senki nem tudja elvenni.. reprodukálni.. vagy megtanulni.. Állítólag az Apple [forma]tervezői panaszkodnak.. Az operatív részleg belepofázik a tervezésbe költséghatékonysági alapon.. Ha ez az irányvonal elterjed az Apple is csak egy átlagos techcéggé válik.. Elveszíti lényegét.. kvintesszenciáját.. Aki nagyrészvényeseknek akar kedvezni az előbbutóbb lehúzhatja magát a klozetben.. A nagyrészvényest csak a profitja érdekli.. minden más mese.. süketduma.. avétos rizsa.. mert a nagyrészvényes minden másra nagyívben tojik.. Azonnal továbblép amint jobb lehetőséget talál.. Ha aztmondom kurvavilágban élünk hidd el cseppet sem túlzok.. Emlékezz hogyan rúgták ki a vállalkozózseni SteveJobsot saját cégéből.. És visszatérve hogyan kellett romokból újjáépítenie.. A történet végét mindenki ismeri.. Padavanja nem vallott kudarcot.. Sőt eddig jó tanítványnak bizonyult.. De.. A növekedési elmebajnak/spirálnak mindig van hátulütője.. Állandóan lesben állnak a haszonraéhes befektetőhiénák és egyéb kibaszott élősdiek.. Nagyot szakítani mások szorgos kitartó munkájából.. Szívemszerint vidámzenés tarkólövéssel egybekötött népünnepéllyel szabadítanám meg tőlük az emberiséget :⫐:⫐ Kibaszott kártevők..

Fotonvető.. Tinédzserként lottónyereményből vettem nagyanyámnak mert tyúkóljában tönkrement a porcelán izzófoglalat.. Mondtam hívja Jupit -aki villanyszerelő- majd ő megszereli.. Vávi -mert a faluban így ismerték nagyanyámat- nem hívott senkit.. Nem hagyhattam, hogy jeges téli estéken a vaksötétben botorkáljon.. Laposelemes békebeli bádogzseblámpájának fényereje egy halotti mécsesével vetekedett.. Fogtam hát magam és zseblámpabeszerző körútra indultam zsebemben lottónyereményemmel.. Mutyihalogén.. Ez volt a sötétzöld műanyagcsoda oldalára nyomtatva fehér dizájnbetűkkel.. Ámélkodva olvasgattam.. Kezeimben forgattam e müncheni motyót.. Beszarás.. Úgy világított nyombanmegvakultál.. Osram halogénizzó tanyázott tükörfókuszában.. Külön be kellett tanítanom nagyanyámat a szakszerű kezelésre.. A lámpatestrész kattanásig fordításával beindult a brutál fotonáram.. Kihúzva meg sárga plexi mögül villogott a halogénizzó.. Hipermodern űrcucc volt ez abban az időben.. Nagyanyó galambokat, menyéteket, görényeket riogatott hightech fotonfegyverével a tyúkól felé csoszogva.. A csodalámpa később visszakerült hozzám.. Sajnos réz érintkezősínjei összegyűrődtek és eltörtek ezért nem működőképes.. A szekrény mélyén tanyázik.. A fejemben pedig egy megvalósítandó csodalámpa terve körvonalazódik..

Meg sok egyéb más terv.. Pont úgy várnak a sorukra mint soksok batchfile a mainframe központi egysége előtt.. Az időm viszont fogytán.. Nem vagyok Lestat, hogy addig éljek amíg mindent megvalósítok.. Naja.. Life is beautiful..

A 100mikronos vezetékvonal teljes zsákutcának bizonyult.. Százmikronos tekercseléssel az antenna folyton félciklusozott.. Konkrétan megbaszhattam.. De nem lennék én ha nem agyalnék.. ezért kitaláltam összefonom az egytizedmilliméteres lakkszigetelt drótokat tripletté.. Amolyan kvázilitzvezetékké.. Kidolgoztam a megfelelő manufakturális módszert.. Ami egy kalapszarnak bizonyult.. Ellenben 200mikronos avagy 0,2mm-es drótot faszán tudok fonni.. Ezen még gondolkozom.. Háromszoros antennafelület = jobb vétel.. Kitudja.. Igazából már semmit sem tudok.. Ja és találtam egy 100eurós antennafigyelő scope-ot az amazonon.. Csudavilágban élünk.. Kivéve amikor nem.. Gyanítom a jó vételhez a Tridente mindhárom tekercsének párhuzamosan kell az adó irányába néznie.. Bármilyen szögeltérés nem megengedett.. E szigorú kívánalmak biztosításához szeparátor/pozicionátor izéket pattintottam az antennaalkatrészek köré.. Afféle ruganyos szürke hitlerszalonnaszerű hasábokat.. Ezeket egy széttört kijelzőjű LG tv-ből kukáztam és szabóollóval vagdostam méretre.. Újratekercseltem a fehér szélső antennát is mert az eredeti tekercse elcsúszott ráadásul randán ragasztószalagoztam össze.. Most szebb lett de jobb nemigen.. hogybasznáazannyát.. A lyukába mint láthatod egy ff mágnesmag figyel.. Igazából nem tudom a számokból megmondani, hogy a vétel mágnesmaggal vagy anélkül jobb-e.. Ennyit az elméletekről.. A drótból momentán kifogytam.. és a forradalmi antennakonstrukciós ötletekből is :⊐ ciao

A bejegyzés trackback címe:

https://projectkronos.blog.hu/api/trackback/id/tr8717977422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása