macska

 2022.05.11.

ma reggel kissebbfajta csoda történt.. komárlacibácsi most joggal zengené búgó maxreverbre kevert baritonján ..meegtööörtént a csoooodaaaaa.. 

Hónapokkal ezelőtt leálltam az antennafejlesztéssel mert egyszerűen meguntam és más dolgokkal kezdtem foglalkozni.. Változatlan antennakonstrukció fetreng az asztalomon.. és a Funkwecker minden egyes napfelkeltekor nullák sorozatával kápráztatott.. egészen a mai napfelkeltéig.. Amikoris értelmes számok jelentek meg az ősrégi kijelzőn.. s z á m o k  b a s z o d  s z á m o k .. i d ő a d a t o k .. mondjuk fullbaromság amit kiír de ez mellékes.. Mert ez egyetlen dolgot jelent.. úgyhívják proof of concept.. avagy feltevésem helyes volt a szögegyszerű antennakivitelezéssel kapcsolatban.. tehát az építésben vannak nüansznyi hibák amit papíron a büdöséletben nem fogsz tudni lemodellezni.. Hivatalosan ez a ferritantenna nem foghatna semmiféle rádiójelet mert gyanítom rosszul van méretezve.. papíron.. Ezért örülök, hogy meglehetősen gyakorlatias vagyok.. általában csak olyasmiről pofázok amit kipróbáltam vagy meggyőződtem arról, hogy működőképes [lehet].. További hosszadalmas újraépítési és finomhangolási procedúra után valamikor elkészül e tenyérnyi precíziós ferritalkotás.. Hurrá :⫐

Miért macska szerepel a címben? A második osonómacskás életlenebb kép alacsony zársebesség melletti minimálfényes svenkelés eredménye.. Óóóóóó ez egy csodás apropó.. Mert Magician Jony közzétette kedvenc motyói listáját.. Mindig sejtettem, hogy ő egy elvarázsolt művészlélek + van benne egy jóadag sznobizmus.. ettől függetlenül a csávó vitathatatlan zseni..

Listáján szerepel egy 530 dolláros Hermès mérőszalag.. miapicsa mondom magamba.. ez meg hogy gyött ki.. Rákukkantok.. Egy obiszerű mérőszalag kézműves szattyánbőrbe bújtatva.. Úgyhíjják artistic handmade ultrafinegrade luxury leathercase.. ahhhhhh.. a színtiszta lukszus netovábbja.. Az olyasféle prosztó aljadék kutyaféle mint én aki sohasem járt még andrássyúti konzumér csodapalotákban, szégyenteljes módon nemeléggé tudja értékelni az éteri kifinomultság eme parnasszusi magasságait.. 

Hanem van egy idősebb bőrmíves mester ismerősöm.. Eredetileg tanárember aki kézművesnek állt.. nagyapja kötélverő.. apja anyja tanítók voltak.. sőt az apja kántortanító, kórusvezető, templomi orgonista.. E családi háttérrel Károlybá a rendszerváltás hajnalán megnyitotta saját kis boltját és kiteljesítette magánzó karrierjét.. Felettébb ügyeskezű kézművesmester.. A fényképen látható kopottas tokot még suttyókoromban a terveim alapján szabta-varrta [később át is alakította].. benne két míves bőrtárca lapul.. jobbra egy kulcstartó.. azalatt egy rágógumitartó bádogdobozka saját kutyakivitelezésű rágóadagolómmal.. A kép előterében egy világos telefontok benne Macska típusú telefonommal.. [szemből] jobboldalon ugyanennek a sötétbordóra festett maradékbőrből összerakott sárga csillagszemű vigyorgódr.oidos prototípusa.. Láthatóan egyik sem Károlybá alkotása.. mert a világosszín tok is saját továbbfejlesztett amatőrmunka.. kéziöltésekkel és szomorúdr.oid hímzéssel [öööö.. nem egy kisjanjkóboriféle csoda].. 

Károlybá kérésemre szervált az elfekvőkészletéből egy szélesebb csík minőségi festetlen növénycserzett maradékbőrt és nekiálltam otthon kézműveskedni.. Volt dögerős piros cérna.. meg Winnetou cseszlovák cserkészvarrótűkészlet.. beretvapengeélesre éleztem egy anno még nagyanyámnak vett angol szabóollót meg egy kisollót.. vágódeszkát, gyerekkori honkongiszikét, vonalzót ragadtam és nekiálltam szabnivarrni.. Eredetileg sajáttuningolású fotóstáskámat alakítottam kényelmesebbre és kopásállóbb kivitelűre.. a teflontok csak melléküzemági hobbigyártmány.. Háztáji kéziöltésekkel ún. pietrosavastanoval dolgozom [..a mérgező maszkulinitás mogulja után elnevezve..] A varrógépet nem ismerem.. Eléggé feminin dolog ez mondhatnád.. inkább TomHanks féle számkivetett dizájn és kézügyeskedés mondom én.. és szívélyesen csókoltatlak :⫐:⫐

A bejegyzés trackback címe:

https://projectkronos.blog.hu/api/trackback/id/tr217828873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása