adatbróker

 2022.03.16.

egy hete kínlódok a problémával.. sokat filóztam, hogy megírjam-e amikor újra tombol a pusztító hitványság a szomszédban.. de a sunyiság és a hitványság kéz a kézben járnak.. 

Mire szeretnék rávilágítani? Hogy balek vagy.. adat.. felhasználói profilcsicska.. kereskedelmi áru.. célzott hirdetési alany.. És kurvára unom.. borzasztóan rühellem ha hüjének és balfasznak néznek akinek egy dolga van: kicsöngetni a zsetont..

Hatalmas csinnadrattával beharangozták az HBOMax platformot.. a számítógépem és a böngészőm is szerepel a támogatott platformok között.. Ennek ellenére nem tudok megnézni egyetlen filmet sem.. amúgy KoltaiRóbert óta HBO előfizető a család.. Most figyejjé.. múlt vasárnap még vígan néztem az HBOGO-t.. kedden már nem tudtam belépn a Max-ra.. Felhívtam a Vodafone-t.. csodákcsodája emailekkel kezdett bombázni az HBOMax ügyfélszolgálata.. Egy kedves Max hölgy ideiglenes kódot adott amivel reaktiváltam a fiókot mert természetesen nem engedte a rendszer új jelszó kérését.. Ekkor még nem sejtettem, hogy az ellenséges imperialista békaemberek ügynöke nem tudtam mi vár még rám.. Egy csudálatos vesszőfutás kezdete.. aminek a végén óbégatva elküldöm a picsába a kibaszott agymosott ügyfélszolgálati [férfi]munkatársat.. mert olyan érzésem van mintha egy zombival beszélnék.. Tedd a szívedre a kezed.. veled ilyen nyilván még sohasem fordult elő.. Egy kezemen [najó kettő] meg tudom számolni mikor hoztak ki tehetetlen idióták a sodromból a telefonvonal másik végén.. 

A proaktív ügyfél.. magyarul az a félnótás aki kikukázza a problémát és megoldást próbál keresni rá, holott vannak olyanok akik ezért kapják a fizetésüket.. Nos.. el is küldtem pár javaslatot az illetékeselvtársaknak.. megnézheted a képeket.. sőt tovább is mentem.. Apple fórumokat bogarászva amerikai csókák 2021 novemberében hasonló gonddal szembesültek: Safari-HBOMax weboldal inkompatibilitással.. Írtam az Apple supportnak.. azonnal hívott egy amerikai ügyfeles nő és mindent meg tudtam vele beszélni.. megkért, hogy ne beszéljek csunyán amikor old piece of shitnek neveztem a jóöreg iMac-emet.. bazmeg mindent amit eddig csináltam ezzel a géppel/ezen a gépen készült.. olyan nekem kutyafélének mint egy hűséges kutyabarát.. mikor nyugdíjba megy visszateszem hófehér dobozába és házioltárt faragok belőle :⫐

Szóval az Appleügyfeles hölgy szólt, hogy várjak pár percet miután átnéztünk minden böngészőbeállítást.. majd beszéltem főnökével a supervisor csókával.. aki arra jutott amire én.. HBOMax beállítási hiba.. különben nem tudnék Youtube, CNN és egyéb videókat nézni és főként nem futnának a filmtrailerek a Max oldalán.. OKOKOK mondaná LeoGetz.. átpingpongozzuk a felelősséget.. ettől még nem tudom lejátszani a Dűnét.. Ezért elkezdtem bogarászni a javascript konzolban és láthatod miket találtam.. Van egy biztonsági beállítás ami blokkolja a lejátszást Safarin.. Kinek a sara? Mégis? Honnan a faszból kéne tudnom? Láthatod az egész hóbelevanc Google felhőszerveren fut.. és a Google menedzseli.. Ok.. De mégis mi a bánatot keres a facebook az HBOMax javascriptben?

Gyanítom adatahalászik.. profilozgat.. és utána célzott reklámokkal basztat tégedet mint kedves előfizető usert.. A Google-ről ezt pontosan tudod.. sőt nyilvánosan lekérheted a user [reklámcél]profilodat a Google beállításokban.. ami hátborzongatóan részletes.. A facebook beépülő cookiekkal és scriptekkel operál.. Őszintén szeretnék gratulálni ehhez az áldozatos és embertpróbáló munkához.. Baszódnátok meg ott ahol vagytok.. Ezek után ne beszéljek csúnyán kedves mimózaúr.. Köteles vagyok minden rakásszart eltűrni.. kis köcsög játékszer vagyok a nagyfiúk játszmájában.. Unom.. Mondtam már? Szerencsére nem vagyok sem haragtartó sem bosszúálló :⫐:⫐ Azért a kedves illetékes hatóságok egy pillantást vehetnének e kiváló üzelmekre.. Mára ennyi..

 

áhojtye

megfejtés és megoldás:

a képgaléria utolsó képkockájában elhelyezve.. ha esetleg úgy gondoltad, hogy balfaszként a kezemet tördelve sírdogálok.. tévedtél..  googlebarátunknak van egy ún. Widevine beépülő CDM [content decryption] modulja.. enélkül a jogvédett DRM streamtartalmak nem indulnak el a streamserverről.. a Safari[m]ban ez valamiért össze van baszva.. a böngésző és a server ezért kölcsönösen beintegetnek egymásnak blokkolva a lejátszást.. csóközön

A bejegyzés trackback címe:

https://projectkronos.blog.hu/api/trackback/id/tr3517781514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása