lamellák

 2024.04.09.

valamiért nem tudok indafotóalbumból beilleszteni.. sorry.. guckensiebitte dort..

korán érkezett a meleg.. agyrém mondahatnád.. Napunk cikluscsúcspontja felé közeledve kakaóra kapcsolt és maxon nyomassa a fúziót.. mivel dél felé tájolta kutyaólam ablakát a neves kommenyista Ybl-díjas építész valamit tennem kell.. Mert melegem lett egyszeribe és nem tudtam hirtelen lázas lehetek-e.. Csakhamar rájöttem a kutyaól melegszik lassacskán mint a begyújtott gázsütő.. Tavaly hajtogatott áláméniumfóliákat applikáltam.. amivel az a baj, hogy az áláménium jó hővezető.. A napfényt blokkolja ellenben a hőt besugározza a szobába.. Új technológiát fejlesztettem hát.. Hőfehér külső reflektorréteg.. hőszigetelőfólia belső réteg.. tudományos elképzelés.. Ja.. Elcsattogtam a barkácsboltba kétoldalú kvality ragasztószalagért.. aztán a dekorboltba a többi alkatrésznekvalóért.. Jónapot.. köllene valami hófehér izé ami visszaveri a napfényt mint az antarktiszi hótakaró.. Szimpatikus tanárkinézetű házaspár viszi a boltot évtizedek óta.. Nagyív fehér vinilfóliát varázsol elém az ember.. Aztmongya kültéren használják.. okokok.. Számolgatok magamba.. vettem öt ívet.. meg további spéci ragasztószalagokat.. Terv megvan fejben.. Arbeit.. Fogom az olfát.. rosszul vágja a ragacsos hanglemezalapanyagot.. Anno ezzel a cuccal burkoltak pl. autótetőt is.. Szóval.. nem szerettem volna elbaszni a manufakturálást ezért szabóollót ragadtam.. ami szuperéles mert én élezem évek óta.. Önélező svédacél és nyiszogtathatod.. a nyiszogásból hallod és érzed mennyire éles.. Apropó a Fiskars újra gyárt Made in Finland ollókat.. Már nem dzsájnában készül mindegyik.. És csavarozottak nem szegecseltek.. Thumbs up.. Szabok.. elszabogatok órákig mire elkészülnek a lamellák.. Majd az első változatot elszabom annak rendje és módja szerint.. A következő napon legyártom az összes motyót és egyesével felapplikálom a hordozóra.. Pénteken kezdtem, szombatdélutánra végeztem.. Egy csoda mondaná az öntelt seggfej.. A virágoknak hagytam fényrekeszeket így a cucc kb. a napfény nyolcvan százalékát blokkolhatja-verheti vissza.. A napelemes vekker napelemének ki kellett hagynom egy nagyobb felületet a működéshez.. Most érezhetően hűvösebb van a szobában.. fasza.. 

Hanem az legnagyobb ablaküvegfelület déltájban vagy hetvenfokosra melegszik és a vinil hőtágul.. Lamelláim salvadordalifestmény alakot kezdtek ölteni.. Gőzöm nincs mennyire lesz rosszabb a helyzet nyáron.. Lehet totál át kell építenem azt a részt valamiféle keményebb de könnyű szigetelőhabanyaggal.. Will see what happens.. 

Amúgy van műanyagredőny.. Ami leengedve faszán átforrósítja a légréteget ami közte és az ablaküveg között kering.. Ráadásul rühellek gurtnit és automatát cserélni.. Mert anno a redőnyös elszabta a nyílást ami szép lassan széteszi a gurtnit.. Csiszolgattam-peremeztem-javítgattam.. szartért.. 

Végezetül.. Rájöttem, hogy tetszenek a magas szőke nők.. Nézegetem a narancsokat a boltba.. két viking csaj áll mellém auratávolságon belülre.. Mondhatni szimatközelségbe.. Hosszú másodpercek telnek szekszuáflörtfeszültségben.. majd az egyik táncikálni kezd.. Gyanítom ilyenkor egy nő azt várja, hogy leszólítsam valami frappáns hüjedumával.. de azt nem tudja, hogy gondolataimbamerült fullintrovertált vagyok.. és inkább megfigyelek mint kvaterkázok.. Következőhéten viráglesen járok.. dzsumbuj és elvirágzott cseresznyevirág kedvenc helyemen.. kolbászolás közben vizeskulacsot találok.. méregdrága műanyag Nalgene gyanítom.. Sajnos opálos de jó motívum egy röpke fényképhez.. Egyszercsak viking futónő battyog oda és felveszi majd iszik belőle.. Elsétál a cuccához és dús szőke hajzuhatagát dobálja.. Nem köll a kulacsod ha esetleg valamiféle nyominger fétisisztának képzelsz.. rettenetes ez a meetoovilág.. Apropó az megvan, hogy Harveyt hüjéreverték a sitten húsvét alkalmából köszönetképp? Menő :⫐:⫐ Ziccerek-ziccerek akárhová lépek.. A vikingnőknél már csak a fejkendősnők keményebbek akik nyíltan-szemérmetlen méregetnek engem egzotikus északi férfiállatot.. Höjj ha beszélném nyelvük mondanám nékik ötven korbácsütés jár e kihívó tettedért paráznanémber :⫐:⫐:⫐

Van még tizenöt jó éved és vége dalnak.. a nők ezután leszarnak és a vadászösztön kihúny.. trottypapivá leszel.. Csoszogó nyuggerré.. Szánnivaló bácsikává.. közli velem Záltonhaverom.. Nono.. úgy öregszem mint SeanConnery mondám válaszképpen.. Még sokáig menő leszek.. Fejben.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://projectkronos.blog.hu/api/trackback/id/tr318375849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása