生命

 2024.03.09.

Élet.. life.. leben.. жизнь.. Az élet felemészt minden hatalmat és vagyont.. Az élet pusztán önmaga.. örökös megújulás.. elődök és utódok életének végtelen sora.. vegytiszta földi lét.. amin nem uralkodhat semmiféle Vlagyimir, Joe, Donald, Hszi, Kim vagy bárki emberfia.. Maga az ismeretlenből érkezett teljes autonóm automatizmus ami független bármiféle emberi befolyástól.. Akkor is létezni fog amikor nyomoronc acsarkodó tacskóférfiak kölcsönös nukleáris csapásokkal kipusztítják az emberi civilizációt.. 

Talán majd egyszer megértitek mit is jelent mindez.. És miért mélyfilozofálgat egy senkiházi veres eb itten? Mert két kis nap felé forduló sziklevelet találtam a krómacél mosogatótálca pótlefolyónyílásából kihajtva még a tél folyamán.. Mijaiste kérdém fennhangon miközben gondolatim pörgetém.. Miféle növényke éldegél szutykos mosogatólevet szipákolva? Mert e lényecske gyökere egészen a lefolyónyílásig nyújtózott.. Hosszasabb oknyomozás után azonosítottam a létformácskát.. Mélyvörös hárpiapaprika magja kelt ki.. Anno a csajom tanított nekem egy gyors és praktikus paprikacsumázási módszert.. Egy kósza repülő magocska pedig beesett a pótlefolyó rácsos nyílásába.. Ahol aztán életrekelt.. Két kis sziklevelét a nap felé fordítva miniatűr fotoszintetizátorként tápanyagokat kezdett gyártani a születendő hárpiapaprikanövény számára.. Az élet zsenialitása és a mögötte rejtőző tudás messze túlszárnyalja a legokosabb ember[ek] kognitív képességeit is kedves barátim.. Mindeközben a NASA Juno űrszondája oxigén nyomait fedezte fel a Jupiter jeges holdjának -Európa- kipárolgásában.. Kozmikus sugárzás hasítja ketté a jégpáncél alatti vízóceán vízmolekuláit, majd a hidrogén és oxigén egy része az űrbe távozik a jégpáncél repedésein keresztül.. Vagy fotoszintetizáló apró élőlények állítanak elő oxigént.. Nem tudhatjuk amíg nem látjuk.. 

A fényképeken a reggeli fényben nyújózkodó hárpiapaprika palántácskáimat láthatod.. Mert kíváncsiságtól hajtva kikeltettem kb. tucatnyi[?] magot.. vetettem még szotyit is a cserépbe ahol régen egy szobanövényem lakott de úgytűnik elszáradt.. És a kis magocskák nemcsak kikeltek de gyanítom kommunikálnak is egymással a virágföldben.. Mert először három jószág dugta ki a fejét a talajból mintvalami hóvirág.. Most meg láthatod mennyien vannak.. 

Csudavilág ez ha mondom.. Vigyázz mit gondolsz önmagadról tetves politikuskorcs mert az élet kegyetlenül visszabasz és meghurcol.. Nyomorultul pusztul el mindaz ki hatalmas hatalmasságnak képzeli magát.. Ez csupán egyetlen a számtalan de annál fontosabb lecke közül amit eddigi életem során megtanultam.. 

E példabeszéd után miről írhatnék még.. Nőkről? A Bild ez a mindenrőlértesült hyperblatt közölt egy tanulmányt az első randin felmerülő női kérdésekről.. Tippeljé.. Kb. a második kérdéssor a vagyoni, jövedelmi helyzetedet firtatja.. Üdv néktek mammon káprázatos papnői.. Mostanság történt.. Lementem a boltba és bombanők léptek az aurámba kínosan hosszú pillanatokig.. Értem a szitut.. szeretem a nőket.. sőt csak a nőket szeretem.. de abszolút antianyagias kutyalelkűként nem kívánok a későbbiekben olyan kérdésekbe bonyolódni amelyek nemigen érdekelnek.. Eredmények érdekelnek.. Kis hulladékbrandem építése érdekel.. Ahol az éleseszű komisz szókimondó kutyaféle reflektál az őt körülvevő világra.. És van egy sejtésem.. gyanítom olyasvalakik is olvasnak suttyomban akik nemigazán mernék mindezt bevállalni egy píszí agyonideologizált szuperprogresszív társaságban :⫐:⫐ -Nos János?- kérdezte kegyetlen nemezisprofesszor parázó delikvensünket rettegett szigorlati tárgyának vizsganapján.. János halálraváltan makogott, mire nemezisprofesszor bevéste a kitudja hányadik hatalmas karót vizsgahősünk indexébe.. ezután nemezisprofesszor következő áldozata felé fordult.. Ha szorgalmasan olvastok pontosan tudjátok mimódon alakult nemezisprofesszor élete.. 

Mégvalami.. Nyáron furi mailt kaptam egy indiai fickótól.. Dolgozzak mérnökként a Samsung harman/kardon diviziójánál.. ok.. Koraősszel konkrét fizetési ajánlattal rukkolt elő.. Héló, ugye látod, hogy nem vagyok mérnök.. írtam válaszomban.. Ezután jútyúbcsatornámat délkoreai arcok vizslatták.. Nyilván nem jelent rosszat ha kutakodó multicégek megtalálnak.. És nem kívánok szorgalmasan robotolva három-négy-öt munkakört ellátni egyetlen fizetésért ahogy kutyabrandem megalapítása előtti életemben tettem.. Nem kívánok a továbbiakban parancsüzemmódban hatalommal felruházott idiótáknak ugrabugrálni.. Egy életem van.. És láss csodát nemrég megkeresett egy újabb arc egy olyan amerikai képzőművészaggregátor oldalon amit már régesrég elfeledtem.. Spamnek, phishingnek könyveltem el és kukáztam levelét.. Dehamégsemazvolt? Kitudja? Évek óta basztatnak, hogy nyomtassak ki fényképeimből.. Szerintem momentán max. a2 esetleg a1 méretben tehetném csúnya pixelesedés nélkül.. Kettő: látnom kell mindegyik nyomatot.. Utána korlátozott példányszámú [fény]képsorozataim dedikált példányait átadni, netán elküldeni az érdeklődőknek.. A magyar mentalitást ismerve kb. 20Ft-ot adnának darabjáért.. sőt leginkább nekem kellene fizetnem a hatalmas szívességért.. Nem élhetetlen ellenben fura alkotószerzet vagyok.. a zsetonhalmozó-sékelcsörgető vállakozói mentalitás fényévekre tanyázik tőlem.. Nos.. ennyit mára.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://projectkronos.blog.hu/api/trackback/id/tr8218349665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása