borúsnapok

 2023.02.01.

Jonysodom ahogy elmúlnak az évek.. Amikor azt pofáztam neked nem építem át az antennámat.. hitványpolitikusmódra kamuztam.. Mert nem tetszett a látvány.. Az alapanyagválasztás egy dolog.. gyakorlatilag háztartási ♻♲ hulladék.. Nyilván lehetne háromdényomtatott csodacucc is.. Minek? Egy bizonytalan lábakon egyensúlyozó koncepció igazolására? Majd ha tökéletesen működik.. Ellenben borzasztóan zavart, mondhatnám irritálta látókérgemet [nemkevés píszi eufémizmussal] néhány kiforratlan részletmegoldás.. Magyarul tákolás.. Sejtheted a következő lépést.. Remake.. Mondom jonysodom ahogy telnek az évek.. Lassan magamban beszélek.. És JackNicholson leszek a filmből.. Ki gyanús padlómintát stíröl.. Hogy bakugrásokkal lépjen.. Éljen.. Hagyjuk.. Inkább haladjunk tovább az elektromágnesességtan és kósza hullámtudományok feltáratlan zegzugos ösvényin.. Szétkaptam az egész hóbelevancot.. Mérsékelten alkatrészigényes megoldások mindenhol.. És most előbújik a múlt ködéből a féktelen legózási rutin.. A végeláthatatlan gyerrekori fötrések mindenféle legósdobozok mélyén.. Meg az a kisszámú Tamiyagányolás pillanatragasztóval.. Lemansi versenyporschék, F40, Kawasaki Ninja.. Mert akkoriban még nem ismertem a modellragasztót.. Meg is látszott.. A felületi levakarhatatlan rücskös műanyagködön.. Csak az OLFA legendát hallottam kósza szóbeszédből.. Talán mégsem volt annyira haszontalan időtöltés.. Mint amennyire időrabló.. 

Kialakítottam egy optimális kézikészítő technológiai sorrendet.. Amitől nemtanácsos eltérni mert gigantikus önszivatást kísérő káromkodáscunami borzolja a tisztelt szomszédság idegeit.. Volt idő amikor a nők előtt eléggé szégyelltem a panellétet.. Mostsem igazán felemelő.. Hiszen nem vagyok/nem lettem nagymenőjenő.. Hanem rájöttem soksok népek kuksolnak hasonló odúkban a szuperfejlett nyugativilágban Oslón, Seattle-ön át Londonon és HongKongon keresztül Tokióig.. A jó ingatlanoknak csillagászati ára van.. Százszor annyi csóró él a Földön mint csilliárdos.. Meg sok a zsúfolt város.. Kedves Csajok.. Sajnos lejjebb kell adni az igényeket.. Nem mindekiből lehet Priscilla a pereskedő haszonélvezőkereskedő :⫐ Az élet betonkemény.. Nem rózsaszín leányregény..

Hol is tartottam? Ja megvan.. Újratákoltam szintemindent.. Csak a germánvekkert nem érintettem.. Cseszlovák szuperigényes modernista letisztult dizájnban pompázik most Tridente antennarendszerem.. A napelem-művirág csikósféle távtartóbilincsét is átcsináltam.. Mert így kívántam.. Így szorosabb és jobban tart.. Hahhhh.. most donaldmódra tirádázhatnék önnön kiváló nagyszerűségemről.. Inkább eltekintenék e szivárványszín szinesztéz szóözöntől.. Apropó.. Nemsokszor találkoztam hasonló donaldi karakterrel.. Az is roppant emlékezetes 1+1 nap volt.. Elhatároztam kiképzem magam portréfényképezéstanból és beállok egy portrékészítőmester mellé inasnak.. Halottpénz faterjára esett kissé szerencsétlen választásom.. Nos.. Ha láttál már egyszemélyes standupba oltott csimmbummcirkusszal kevert muppetshowszintű karzatgarázda öregeket akkor lehet némi sejtésed a tisztességben megőszült mester műsoráról.. Nem bírta hát a sok verbális strapát és a nyomasztó hiperegót.. mi súlyosan sivárszürke égboltként szakadt volna rá.. Gyanítom kifejezetten autonóm rendszernek programoztak a gyárban.. Utólag töredelmesen bevallhatom.. Drágá Halottpénz.. Azóta mindent értek.. És mindent megbocsátok :⫐:⫐ Ágyő

A bejegyzés trackback címe:

https://projectkronos.blog.hu/api/trackback/id/tr8218038804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása