drótostót

 2023.01.25.

apai nagyapám felvidéki volt.. tehát remekül passzol e név.. bár apám standard visszatérő kijelentése, hogy nem vagyok a kölke kissé árnyalja az idilli képet.. és egyáltalán nem hasonlítok apámra.. az élet apró titkai..

Ellenben érkezett friss drótszállítmány megbízhatóéktól.. Mert nyughatatlan tákmesterként nembírok ücsörögni.. Végre volt öt egybefüggő esőmentes nap január elején amikor eljutottam a vadonba.. Sikerült feltöltődnöm.. System recharged and reconfigured.. Újulterővel bindzsizek.. Újév-újkalandok.. Elrejtettem napvekkerem napelemének áramvezetékét a függöny mögé.. Megoldottam a kábeltörés/kábelelvezetés/automatikus újrapozicionálás problémáját.. Mert szellőztetni télen is kell.. Japó kéziszerszámaimmal nekiálltam alkatrészeket faragni.. Úgymint kábelelvezető csatorna.. Az ihletet Csikós munkássága adta.. Pontosabban mindenféle kalandjai az antik fűtéscső-benzincső-vízcső rögzítőbilincsekkel.. Saját bilincsrögzítéseket fejlesztettem.. Meg fokozatmentes primkó dőlésszögállító rendszert művirágformájú napelempanelomhoz.. Működik.. Ha kinyitom az ablakot a cucc elfordul.. ha becsukom visszaáll az eredeti pozíciójába.. Ezen felbátorodva újraépítettem Tridente antennarendszeremet is.. Svejci spulnikat felhasználva a nemes tudományoskísérleti célra.. Mert ugye a spulnit eleve cérnatekercseknek gyártották.. Ráadásul egyenként négy-négy gyári lyukat is találtam bennük a kivezető kábelpároknak.. Ezen felbuzdulva nekiálltam tolómérővel méricskélni és számolgatni.. Okokok.. a tolómérő nem egy Mitutoyo.. valami spanyol cucc.. amit gyerekként kaptam apám kiselejtezett barkácskészletéből.. Megtisztítottam és felújítottam mert inoxidabile.. Háztájiba megteszi.. 

Technikai újítások egész sorát vezettem be.. A teljes antennahosszat felfelé kerekítettem egyezred méterrel.. Egyrétegű lett minden tekercs.. Szimmetrikus az antennaarchitektúra.. A kitépésgátló funkció miatt kissé csunyán festenek a bal és jobboldali tekercsek kimenő csatlakozásai.. Még gondolkodom ezen.. Új talapzatot fabrikáltam az egész miskulanciának.. Mikor mindezzel elkészültem vártam a másnapi napfelkeltét.. Ami nagy téli szürkeséggel karöltve érkezett.. Láthatod a friss képeken.. Ilyenkor a vekker zenészmódra délelőtt tizenegy után ébred.. Csak ezután kezd kóvályogva adást keresni.. Végtelen ciklusban..

Nos a Nuovo Tridente úgytűnik nem rosszabb mint csumpi őse.. De számokat még mindig nem produkál a rohadék germán avétos antik óraromja :⫐ Pedig áláméniumfóliával is árnyékoltam az antennacsatlakozás burkolatát a fantomvétel elkerülésére.. Elméletileg a csatlakozóvezetékek is viselkedhetnek antennaként.. Gyakorlatilag nemigen számít csak a tekercsminőség és a tekercshangolás.. Yo.. csudavilág.. A svejcispulnik sajátos bordázott formája miatt a tekercs is érdekes sokszögalakot öltött.. A finomhangolásig még nem jutottam el.. Célom továbbra is működő antenna építése műszaros mérés nélkül.. Öööööö.. halványfogalmam sincs lehetséges-e egyáltalán.. Hozzáállásom mindenesetre nemmagyaros mint láthatod.. 

Politikusidiótákkal, befektetőkorcsokkal és okádék korrupt szarkeverésükkel nem kívánok foglalkozni.. Ha lenne szuperképességem már egyetlenegy sem venne levegőt a Föld felszínén.. Világuralom.. Nagyszerű csodásdolog.. A természet mindeközben bemutatkozott Hawaiiban és Észak-Amerikában.. Világuralom, globalizáció, korlátlan növekedés.. ízlelgessétek e szavakat sokáig mielőtt megdögöltök mindkétoldalon..

Apropó szuperhősök.. Kent agyonütötte a hómobilja.. Jeremyt eltiporta saját lánctalpas hókotrója.. Darwindíjas alakítások.. Azon tűnődöm, hogy Hawkeye ezzel teljesen lenullázta-e magát a hollywoodi shalomkapitányok és sékelparancsnokok szemében.. Mert jó színész.. Nem Zs-kategóriás mint kiváló magyar férfikollégái.. Majd háborús veteránokat és rokkantnyugdíjasokat alakít kisköltségvetésű független drámákban.. Komiszrohadékvagyok tudom.. Amúgy meg nem.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://projectkronos.blog.hu/api/trackback/id/tr218033810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása