télcsillag

 2022.12.29.

a tél első napján kikerülnek a télcsillagok ablakomba és egészen a tél utolsó napjáig kinnmaradnak.. Magam farigcsáltam őket, filléres ♻♲ cucc, UV és időálló.. Az igazi tél csodás lenne.. nem ez az esős telavivi katyvasz.. Szomorúsággal tölt el, hogy lassan nem láthatok többé szép havas tájakat, nem ropog túracipőm vibramtalpa alatt a frissen hullott fagyott hó.. Hanem könnyen beesheték majdan egy márciusi hóförgeteg.. de ki láthatja a jövőt? PierceBrosnan varázssisakdoktor az Igazság Ligájából.. Jajjjj csak ne láttam volna karácsonyi moziként.. BlackAdam.. egy akciófilmcsoda.. retardáltaknak, agykárosodottaknak meg óvodásoknak.. Szerencsére vannak jó lowbudget filmek is a kínálatban pl. BenedictCumberbatch félighibbant macskafestőjének élettörténete.. A jó színésznek nem kell húszezer tonna cgi effekt [tudomtudom Dr.Strange].. Aztán ott van a trónokharca törpéjének Cyrano musicalja.. Ez a kis fickó reggelire eszi meg az egész kibaszott magyar színészgárdát.. Fizikai fájdalom és állatkínzás magyar színészek játékát figyelni.. Mondhatom mert nézek magyar filmeket is.. meg lengyel, észt, orosz, spanyol, francia, argentin, mexikói, német, dán, finn, norvég, svéd, belga, japán, délkoreai, görög, iráni meg faszomtudja miféle független alkotásokat.. Fényévekben lehet mérni a különbséget.. Ez tragikus.. Közben a magyar filmes szakemberek kitűnőek és bárhol megállják a helyüket a világban.. Gőzöm sincs mit lehetne tenni.. Netán dunábalőni az összes színészoktatót akik évek szorgoskitartó munkájával elbasszák a tehetségtelen hángérien színészpalántákat :⫐:⫐:⫐ Namindegy hagyjuk..

Végre komplettíroztam teljes fényképész menetfelszerelésemet.. Felettébb kényelmes és remélem legalább olyan tartós is lesz.. Átszabtam-varrtam túlélőtelefontokom karácsony másnapján.. mert nem bírtam elviselni pár öltési hibát, neoprimitív-technoetno himzésem meg elkezdett kopni.. Kapott újdonsült dr.oidlogót és erősebb monoblokk ciro öltéssort.. Nagyjából ez az első bőrös munkám.. Károlybá aztmondta idővel és soksok motyó legyártása után jobb lesz.. Csakhogy nemigen szeretnék bőrös lenni.. Megcsinálom azt amire szükségem van és csókoládé.. Új fényképezőhöz majd új motyókat készítek tanulva az eddigi tapasztalatokból..

Aztmondják a nők karácsonytáján aktívabban ismerkednek.. És valóban.. Van némi múltbéli tapasztalatom ami ezt alátámasztani látszik.. Ellenben nem szeretnék ismerkedni folytonbasztató, szekírozó, pénzkövetelő, földhözragadt, humortalan kivagyi fapicsákkal, beszűkült jajveszékelő némberekkel.. Szerencsére valami megmagyarázhatatlan természetfeletti oknál fogva mindig okos, életvidám, szeretetreméltó, csinos nőstényekkel sikerült összeismerkednem.. Ezért nem panaszkodhatom egy szóval sem.. Nyilván ezt a nemes tradíciót folytatni szeretném.. Az utcára lépve folyton apró kalandokba keveredek.. Tegnap pl. elbattyogtam a centroba mert kaptam egy rejtélyes sms-t.. Vad columbohadnagyi nyomozás után kiderítettem az új személyiigazolványomat Sándor egy héten belül elküldette az okmányirodába.. Ha láttál már nemzetközi körözés alatt álló jugoszláv háborús bűnöst akkor el tudod képzelni remekbefotózott igazolványképem.. Komolyan elgondolkoztam azon, hogy magam készítem el a fényképem mert ha az ügyintéző hölgyekre bízom általában tragikus, sokesetben vállalhatatlan képkatasztrófa kerekedik.. Ok nem vagyok isteni Brad.. de nem is menekülnek előlem halálraváltan-sikoltozva a fehérnépek.. Apropó Brad.. Megvan a fütyölős motorozó kávéreklámja ugye? Képzeld el hányszor hackitamáskodhatott mire a hangmérnök véglegesítette a hangsávot.. Szóval.. az igazolványkodás után szépidőben kolbászoltam.. Oó.. a Tettyén rendszerüzenet jelezte technikai szünetet kell tartanom és leeresztenem reaktorom elhasznált hűtővizét.. Ez télitúrák alkalmával gyakra[bba]n megesik.. Kis zergebaszta ösvényeken kóvályogva találtam egy bokrot.. Nyilván ilyenkor pár méterre női hangok közelednek feléd az ösvényen tulajdonosnőikkel egyetemben.. Általában hajszál híján de sikerül elkerülnöm a kínos intermezzót.. Továbbkolbászoltam és régnemlátott csodás tájakon járhattam újra.. Olyan szép volt a téli alkony, hogy hazafelé fütyörésztem egy keveset.. Sinatra Have yourself a Merry Little Christmas nótájából.. Harmincas-újnegyvenes kutyasnők röhigcséltek -Ez kész!- felkiáltással.. Bezzeg bazmeg Brad után visítva szaladnál.. Széplány állt a buszmegállóban.. és elnéző mosollyal elsuhant mellettem.. Sajnos randalírozó juhászkutyalelkem nemmindig lehet holmi álszenteskedő társadalmi normákkal kordában tartani.. Sorrynotsorry

A bejegyzés trackback címe:

https://projectkronos.blog.hu/api/trackback/id/tr4918012834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása