acélmag

 2022.09.16.

..szeretném látni JamesBondot és M-et [Daniel és Ralph] szmokingban Őfelsége ravatalánál díszőrséget állni.. 

Thanks guys.. all right.. keep on rollin'

Láthatjátok kedves feleim a sok eső csodát tett az elszáradt rózsabokrokkal.. Augusztus közepéig gyászos hervatag látvány nyújtottak szegények.. De a Természet mindig megújul.. sőt.. ritkán pompázik rútul..  

És én az intellektuálkretén régiúj fejlesztési fázisba léptem.. mert reméltem, hogy a tekercset szűkebbre veszem.. Hol járhatott az eszem.. Míg bőszen bindzsiztem a ferritmag konyhakőre esett és nyekkenve kettérepedt.. Két darabból loctite géllel eggyéragasztottam.. Magamat meg szénnéátkoztam.. Mert mag nélkül antennám puszta magnélküli réztekercs.. De egyet ne felejts míg e veres ebet látod.. Ki gondolatiból teremt álomvilágot..

Kajtatni indultam hát ferritmag után.. A szakik meg néztek rám furán.. Ők ilyet bíz vagy jó húsz éve láttak.. S kik ilyet láttak jórészt bezártak.. Mert leginkább kell a kutyának.. Nosza bámulom a netet bőszen.. Egyet találtam.. dettó mint kettétört ragasztott sajátom.. Riadva remegős rémálom.. Majd meglátom drága barátom-ferritlelkem.. Közben apró japán csodára leltem.. Spektrumanalizátorszerű funkcióval felvértezve megfizethető kis jószág.. Csoda ez a modern valóság.. De addig menetes acélcsavart tekertem a tekercsbe bele.. Jó hosszan kilóg a feje.. Amin két ferrit és három neodímium mágneske ül.. Hitvány headsetekben voltak belül míg ki nem műtöttem őket.. Rajtuk egy Silva iránytűlemez.. Buborékossá vált csillapítóolaját kiöntve kinyertem a mini műanyag iránytűházból.. Már nem égtájat számol.. Tudományos kísérlet ez a javából.. Lehet az enyhén felmágnesezett acélmag úgy szanaszétszórja a rádiójelet, hogy ihaj.. A jövőbe nem láthatok.. De állhatatos vagyok.. És nem tágítok míg megoldásra lelek.. Óóóó veres fényekben estveledő szeptemberi egek.. Most szépen megyek.. Agyő.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://projectkronos.blog.hu/api/trackback/id/tr4317932949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása