fizikusok

 2022.09.10.

-Kell egy scope- közölte a fiatal fizikus az egyetem Jeges Károly -Miki gyerekkori barátom nagyapja- alapító tanszékvezető tanára előtt tisztelgő szárnyának kihalt folyosóján.. Nemrég indult a szemeszter.. A biológia tanszéken délután négy után még előadást tartott egy oktató.. -Ez egy bonyolult probléma- kezet ráztunk és a fiatal fizikus [gyanítom megkönnyebbülve] elsietett.. Ugyanis fogtam magam és útba ejtettem KísérletezőKárolybácsi régi munkahelyét, hogy okos emberektől nyerjek némi többlettudást.. Standard outfitemben becsattogam hát a terahertz csoport irodájába.. A számítógépe előtt ülő tudósember szívélyesen fogadott, de láttam hamar ledobta a gépszíjat.. a hangolt ferritantennák nem az ő szakterülete.. Ekkor felhívta kollégáját a fiatal fizikust és záporozni kezdtek a szakkérdések.. Önmagamat futóbolondnak tituláltam.. mert hétköznapi emberek íly faszságokkal mint az LF hullámterjedés és a vevőantennák misztériuma nem foglalatoskodnak.. Nos.. mire jutottam én az elvarázsolt juhászeblelkű kretén.. Valamiféle műszer kellene ami mutatja a rádiójel hullámformáját és annak torzulását.. mert a hobbikísérletre is bőkezűen áldozni illik.. Tudom-é mozgatni a ferritmagot a tekercshez képest? És mazochista vagyok ha vég nélkül építgetem a zantennákat mert ami papíron jónak tűnik az a valóságban nembiztos hogy működik.. Menjek el egy rádióklubba.. Szóbakerült egy Szászi[?] nevű kolléga/ember mint [csak nem az új Bosch kutatóintézetes arc?] aki otthon van a témában.. Tisztelt Fizikusurak! Köszönöm a korrekt hozzáállást és a segítőkészséget!

Hanem csak nem hagyott nyugodni a ferritmag titka.. és megalkotám a platformB/Hokkaido típust..Szokásszerint háztartási hulladékanyagokat használva.. Sajnos kicsit bővebbre sikeredett az áttetsző műanyaggyűrűs tekercsrész.. Ezért a menetszámokat is újrakalkuláltam.. Még nem tudom mindez hogyan befolyásolja a vételt.. Mindenesetre elmondhatom hochprofesszionál háztáji kézitekercselőt faragtam magamból :⫐

És, hogy ne unatkozzam bőrmíveskedve bővítettem fényképész-szütyőkollekciómat.. lecserélve vállalhatatlan régi rondoidtermékeimet.. Másnap sajogtak az ujjaim a cirodimarzio kéziöltésektől.. Mert nemtetszett a Winnetou varrókészlet lándzsás bőrvarrótűje hagyta lyuk ezért kerek gerelyvégű varrótűt használtam.. aznap este még méhsejtminták nyomigálásával tunigoltam tokjaim.. Kedves csinos szőke bayerische Fräulein remélem tetszik :⊐ Gyanítom ezzel a gyenge termelékenységgel nem leszek nápolykörnyéki odúban robotoló [hamis]guccigyáros csicska.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://projectkronos.blog.hu/api/trackback/id/tr3417928149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása