advance

 2021.02.07.

waterjet.png

ja és a kettős hajókormány is elektrohidrodinamikus lehet. Ahol az állórészbe befolyik a tengervíz szűrőkön keresztül hidraulikus elektrolit csillapítóközeget alkotva a kormánylapáttengely és az állórész tekercsei között. A változó irányban forgó elektromágneses mező forgatná a tengervizet és a bordás kialakítású forgórész-kormánylapáttengelyt. Nyilván lenne némi slip és korrózióálló anyagokra lenne szükség.. meg egy masszív szoknyára ami megakadályozza a kormánylapát kiugrását nagyobb hullámoknál.. Cserébe simább csillapított kormánymozgást kapnék. És direct drive automata kormányművet az autopilot rendszerrel összekapcsolva..

Éppen a hajóm műszaki megoldásain agyalok.. ahelyett, hogy vígan élősködnék mások szorgos munkájából.. Lúzer balfasz voltam világéletemben :⫐

A bejegyzés trackback címe:

https://projectkronos.blog.hu/api/trackback/id/tr5416418842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása