héthetvennégy

 2020.12.14.

hol is tartottam? Csodábailő módon feltámadt a vekkerem és idegen időszámítás szerint kezdett járni. Bochkor nemrég bemondta, hogy az idegenek köztünk élnek.. A Bild egy megkérdőjelezhetetelen hírforrás.. Tehát azért élnek az idegenek köztünk mert az izraeli űrügynökség exvezetője ezzel promótálja a könyvét.. Állítólag Donald tényként be is jelentette volna de magasrangú díszegyenruhás színesnapelemtáblás vezérkari és hírszerzési főnökök kicsavarták a kezéből a twitterfont és zakójánál fogva rángatták vissza az elnöki pulpitusról.. -Mr.President you are not authorized to share highly confidential classified information with the public! -I am the POTUS and the Chief of the Armed Forces! És ment a szájkarate mint valami nagyszabású blockbusterben :⫐ Ősöreg visszavisszatérő történet.. neverending story :⊐

Naszóval.. az amerikai demokrácia szégyene lett volna ha az elnökválasztás eredménye bírói döntéssel megváltoztatható.. Montesquieu harakirit követne el azonnyomban.. ebben a debilvilágban már semmin sem csodálkozom és lassan mindenre fel vagyok készülve..

..eljött az idő amikor el kell szakadnom a Junghans szakembereinek gyári megoldásaitól.. Innentől kezdve a kísérletsorozatom hardcore irányt vesz.. EMR antennavariációkat építettem.. Omega, DoubleDonut, Gloria.. a fényképen a Violin változatot láthatod súlyos acélmaggal.. 2x3,87=7,74m hosszú sodort rézvezetékkel szerelve, forgatható gyorsrögzítős talapzaton.. A vekker belsejében jólbevált saját háziszabványú csatlakozóm újrahasznosított hdpe elemekből összelegózva.. Netuddmeg micsoda csikósi szopások árán került a helyére.. Alaplapi antennavezeték újraforrasztás.. gyerekjáték.. itt jóminőségű puhább rézsodronyokra cseréltem a gagyi fülhallgató kábeleket.. Hanem a cucc nekiállt bőszen ötvenkilencezni összeszerelés után ami sejtésem szerint antennazárlat lehetett.. vagyis összeért a két alaplapi antennakábel.. Csőbe kellett húznom őket és egy távtartós csatlakozómegoldást kiagyalnom.. krimpelésnek hívják.. na ilyen motyóm nekem nincs és sose volt.. viszont van saját kisfeszültségű csatidizájnom.. ezt műtöttem be a szerkezetbe méretreszabva.. e valhallai félhomály neméppen ideális autonóm rádiófunkciók tesztelésére.. Sajnos a vételi zavarokat és a rádióchip hibáit nem tudom befolyásolni.. sem elektronmikroszkópom.. sem tesztelőberendezésem nincs.. csak a logika és a kísérletezőkedv alkotja arzenálom.. Momentán elfogytak az ötleteim ezért most figyelek és várok.. áhojtye..

Spontáncsávóként a rádióhullámok kapcsán bevillant a hulláminterferencia.. erről meg a déli óceánok hullámzó vize. Vendée Globe.. amióta Fa Nándor saját hajóival útrakelt azóta követem.. hiányzik hív a tenger moraja.. volt idő mikor 44 láb hosszú Bavarián végigkalandozuk a dalmát partokat.. azóta vágyom hajófedélzetre mint nyugati tünde a Révbe, hogy elhajózhasson Númenor felhőklepte messzi szigetére.. volt egy szakasz ahol méteres hullámokon keresztül erős szélben szeltük keresztül az Adriát.. a hullámok habjai minduntalan átcsaptak a fedélzeten sós vízpermettel beterítve a kötélzetet, a tikkfa burkolatot, a cockpitet, a bazinagy csörlőket.. döngött csattogott az üvegszálas hajótest.. úgy lifteztem a taton mint egy végtelen hullámvasúton.. az IMOCA60-asok [miért emlékeztem 70-re fogalmamsincs] rohanógépek a 44-es tengeri tevéhez képest.. főleg a szárnyas ún. foil-os változatok.. és most látom milyen bölcs volt Nándibácsi amikor biztonságos hajókat épített a szűkös költségkeretből.. mert a tenger nem bocsát meg.. egy fiatalabb csóka harmadik helyen rongyolt az Atlanti és Indiai óceánok találkozásánál amikor hajója belefúrta az orrát egy random abnormális hullámba és széttörött.. mert az óceánokon is találkozhatsz hulláminterferenciával.. Kevinnek annyi ideje maradt, hogy leadjon egy vészjelzést, belebújjon a túlélőruhába, kidobja a mentőszigetet és magához vegye az EPIRB bóját + a tengerészeti adóvevőt.. emlékszel MarkyMarkra a Viharzóna zárójeleneteiből? .. akkor lehet némi fogalmad az arányokról, a víztömegről, az emberi élet jelentéktelenségéről.. Kevinhez kegyes volt az élet.. az EPIRB folyamatosan továbbítja a saját tartózkodási helyét műholdon keresztül.. 12 órát hánykolódott az óceán közepén apró rescuenarancs mentőszigetén.. ezalatt a horizont alá bukott a nap.. nemigen van hadihajó, vagy szállítóhajó amelyik ilyenkor a hajótörött segítségére tud sietni.. mert az óceán irdatlan nagy a hajók meg lassúak.. a versenyrendezőség ezért megkérte a három legközelebbi versenyvitorlás kapitányát kezdjék el keresni.. Jean le Cam egy idősebb muki és tapasztalt hajós volt a legközelebb a legutolsó EPIRB koordinátákhoz.. sötétben ért a helyszínre.. próbálj meg egy irdatlan mozgó sötét víztömegben egy kis narancs felfújható gyerekmedenceszerűséget keresni.. ja és a déli óceánokon ilyenkor nyár van.. Jean motort indított ami már önmagában kizáró ok lenne a versenyszabályzat szerint és kutatni kezdett hajóstársa után.. kósza látomásként látta a felvillanó jelzőfényt.. több takkváltással tudott a közelébe vitorlázni.. a hajómotor igazából a kikötői manőverezésre való egy versenyvitorláson.. öt méteresnél magasabb hullámerdőben közelítette meg annyira a mentőszigetet, hogy mentőövet dobhasson.. és kalandorlelkű vízenszáguldó Kevin barátunk ázott ürgeként kapaszkodhatott a fedélzetre.. brávó.. becsületrendet Jean le Camnak Mösziő Micron.. nemviccelek.. emberségből jelesre vizsgázott.. Kevinpajtás meg hüjeségből amikor kölcsönkapott száraz gúnyában azt hajtogatta monoton: nemérti mi történhetett mert 300kiló szénszállal erősítették meg a hajótestet.. na ezért írtam Nándibácsi bölcsességéről.. miközben többrekeszes trimono hajótestről, dupla dd kormányműről, megszorulásmentes csörlőkről, ripstop vitorlákról, újfajta segédhajtómű/áramtermelő egységről, autopilotról és navigációról, meg áramvonalas főárbócról agyalok évek óta.. ha egyszer megringattak a hullámok nem eresztenek többé.. gratula Ellen MacArthur farvizén hajózó csajoknak is.. meg a CrewOne legénységének és Elon bandájának.. kihagytam valakit esetleg?

A bejegyzés trackback címe:

https://projectkronos.blog.hu/api/trackback/id/tr416338842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása