koncepcsön teknolocsi

 2019.06.26.

Tetszik az új BMW emotorrad koncepció.. igaz az üléspozíció annyira nem tűnik béemwésen kényelmesnek.. Aztán bevillant pár grafitkorból származó analóg motyó a fiókból.. adhoc prezentálom őket.. a fénymérő szerint a fény pontjóvolt ezért meghagytam eredeti állapotban direktsötétebbnek mindegyik képet.. így csernobilosan nyomasztóbb.. mert ma megtanulhattam: az igazi szakemberek tévedhetetlenek.. :⊐

Anno rajztanárnőm mindenképpen iparművészeti főiskolára szeretett volna küldeni.. ma Moholynak híjják az intézményt.. egyedül volt a véleményével a tanári karban.. hallgattam a felnőtt[ek]re és elvégeztem a jogot.. :⊐

Mostanában néztem meg Bruce Sewell előadását, pontosabban egy egyetemi interjút vele.. életem a nagyüzemi szarlapátolás címmel.. :⫐ És otthagyta a munkáját a picsába miután talált egy utódot mert aztmondta egy életem van bazmeg.. najó, mindezt kissé szofisztikáltabban és úriemberesebben nyilatkozta.. :⊃

..szerintem igaza van..

#liveyourlife :⫎

A bejegyzés trackback címe:

https://projectkronos.blog.hu/api/trackback/id/tr9514913260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása